Vacatures

Senior Facilitair medewerker
Voor 32 - 36 uur per week

Bij G&O zetten we ons dagelijks volop in voor een fijne woning, een plezierige buurt en een duurzame omgeving. Dit doen we door samen te werken met onze huurders en samenwerkingspartners. En door naar elkaar te luisteren. Want samen komen we verder. Ben jij een ervaren facilitaire dienstverlener die op zoek is naar een leuke nieuwe uitdaging waarin je helemaal zelf de touwtjes in handen kunt gaan nemen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Dit zijn wij:

G&O is ambitieus, ondernemend en volop in verandering. Het is een platte organisatie zonder tussenlagen. Er is een informele werksfeer en er heerst een positieve teamspirit. Gelijkwaardigheid en betrokkenheid staan hoog in het vaandel. Samenwerking wordt gestimuleerd om als organisatie slagvaardiger te zijn. Binnenkort wordt ons kantoorpand verbouwd. Wij streven naar een goede balans in hybride werken en ontmoeting.

Dit ga je doen:

De facilitaire taken binnen onze organisatie worden momenteel uitgevoerd door verschillende medewerkers binnen onze organisatie. Deze werkzaamheden willen wij graag gaan bundelen in een leuke nieuwe functie! Naar aanleiding hiervan zijn wij op zoek naar een Senior Facilitair medewerker voor 32-36 uur per week. 

Als Senior facilitair medewerker ben je verantwoordelijk voor de operationele facilitaire activiteiten van de organisatie. Je ziet toe op en draagt zorg voor orde, netheid en toegankelijkheid in- en om het kantoorgebouw. Je signaleert onvolkomenheden en zorgt voor de uitvoering van het herstel hiervan. Je draagt zorg voor de uitvoering van het inkoopproces van onze kantoorgerichte materialen en diensten, plaatst bestellingen bij leveranciers en ziet toe op de aflevering en het beheer hiervan. Je coördineert de interne schoonmaak- en groenvoorziening. Je draagt zorg voor inname en uitgifte van toegangssleutels, IT-apparatuur en ondersteunt bij activiteiten en bijeenkomsten. Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor eenvoudige ICT gerelateerde vragen.

Dit ben jij:

  • Je beschikt minimaal over een Mbo-opleiding facilitaire dienstverlening
  • Je hebt ervaring in een dienstverlenende facilitaire rol.
  • Kwaliteit staat hoog bij je in het vaandel.
  • Je bent flexibel, zelfstandig, dienstverlenend en beschikt over organisatievermogen waardoor je goed in staat bent prioriteiten in je werk te stellen.
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden en je bent onderhandelingsvaardig naar zowel je interne klant als naar externe partijen.
  • Gastvrijheid vind je heel erg belangrijk
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en het inrichten van efficiënte facilitaire processen.
  • Je hebt veel affiniteit en kennis van ICT en tools die gebruikt kunnen worden om de facilitaire processen te ondersteunen.
  • Je bent een doener en wil graag collega’s ondersteunen zodat zij hun werk zonder problemen kunnen uitvoeren.

Dit bieden wij: 

  • Meer dan 85 gezellige collega’s en een informele werksfeer;
  • Volop vrijheid en ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Je werkt midden in het centrum van Hilversum, tegenover het station;
  • De functie is ingeschaald in salarisschaal F van de cao-woondiensten. Het salaris bedraagt tussen € 2.621 en € 3.357 bruto per maand.

Lees hier de 10 redenen waarom werken bij ons zo leuk is!

Vragen?

Bel met HR Business Partner Ella de Rooij op 06- 51 00 17 93 of mail naar e.derooij@gooienom.nl 

Solliciteren

LinkedIn
Facebook
Online nieuwsbrief van G&O
Vacaturesites
Advertentie lokale krant
Via via
Anders:
vier plus vier = graag het antwoord in cijfers invullen

* Deze velden zijn verplicht.
Woningcorporatie G&O

Verhalen uit het Gooi en Omstreken

Het laatste nieuws

Meer nieuws
x