

Meld een reparatieverzoek via onderstaand formulier. Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. In verband met drukte kan het soms wat langer duren dan je gewend bent voordat je een reactie ontvangt. Onze excuses hiervoor en dank voor je begrip.
Onze collega's van de Servicedienst zijn van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 16:00 uur telefonisch bereikbaar op nummer (035) 621 08 88.
In noodgevallen kun je ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereiken op (035) 621 08 88. Buiten kantoortijden word je te woord gestaan door de Meldkamer.
Voor sommige reparaties ben je zelf verantwoordelijk. Op de pagina Onderhouds-ABC vind je welke dat zijn. Voor alle overige reparatieverzoeken kun je het formulier gebruiken. Ook kun je bellen met de Servicedienst: (035) 621 08 88, maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 16:00 uur.
Voor onderstaande zaken kun je rechtstreeks bellen met de betreffende instanties. Voor overige vragen kun je bij ons terecht.
Let op: vanaf 1 augustus 2023 wordt het onderhoud aan de verwarming, warm water en mechanische ventilatie overgenomen door Bonarius. Storingen kunnen huurders uit Muiden en Muiderberg dan direct melden aan Bonarius via telefoonnummer 088 - 115 13 13.
N.B.: storingen aan de CV, mechanische ventilaties, geiserstoringen of verstopping/ reiniging dakgoten kun je niet doorgeven via het formulier. Bel rechtstreeks zonder tussenkomst van G&O met onderstaande telefoonummers .