Klachten en geschillen

Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied e.o. 

G&O probeert je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Natuurlijk kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij stellen het op prijs als je ons daarover informeert. Op die manier kunnen we naar een oplossing zoeken. Ben je het niet eens met de procedure van de afhandeling van de klacht? Dan kun je de klachtencoördinator van G&O de procedure nogmaals laten beoordelen.

Ben je het niet eens met de oplossing?

Dan verwijzen je door naar de onafhankelijke Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied e.o. (GWV) waarbij G&O is aangesloten. In de informatiebrochure of in het reglement lees je de procedure van de GWV. De procedure geldt voor alle (kandidaat)huurders van G&O.

Geschil indienen

Wil je na het doorlopen van het klachtenproces een geschil indienen bij de geschillencommissie, gebruik dan onderstaand klachtenformulier. Stuur het formulier naar de geschillencommissie. Hieronder staan de contactgegevens.

Geschilencommissie Woningcorporaties Valleigebied e.o.
Postadres: Hoffestraat 41, 7451 AE in Holten
E-mail: secretariaat@klachtencommissiegwv.nl
Telefoon: (085) 023 27 23

Klachtenformulier

Ja, ik ben huurder bij G&O
Nee, ik ben geen huurder bij G&O
Dienstverlening G&O
Medewerker
(Huur)beleid
(Over)last van buren of buurt
Anders
Persoonlijke gegevens
Adres
Overig
Ja
Nee
Geef een duidelijke omschrijving van de klacht.
Ja, ik heb dit formulier naar waarheid ingevuld, ik accepteer de voorwaarden en ga akkoord met de privacy voorwaarden (te vinden op www.gcvalleigebied.nl/privacy)

* Deze velden zijn verplicht.
Woningcorporatie G&O

Verhalen uit het Gooi en Omstreken

Het laatste nieuws

Meer nieuws
x