Nieuwsoverzicht
Jaarverslag 2022: Een jaar vol energie
Woningcorporatie G&OWoningcorporatie G&O

Jaarverslag 2022: Een jaar vol energie

Met trots en veel plezier presenteren wij hierbij het jaarverslag met daarin de resultaten die wij in 2022 behaalden in Blaricum, Bunschoten, Gooise Meren, Hilversum, Laren en Wijdemeren. Veel leesplezier gewenst!

In februari 2022 startte de oorlog in Oekraïne. Dit leidde voor veel mensen opnieuw tot onzekerheid en onrust. De stijging van de gasprijzen, die de oorlog met zich meebracht, had ook voor onze huurders grote gevolgen. Niet alleen de energieprijzen gingen omhoog, ook stegen de kosten voor de dagelijkse uitgaven. De crisis liet onze organisatie evenmin onberoerd. Wij kregen te maken met grote prijsstijgingen, lange levertijden en beperkte beschikbaarheid van menskracht en materiaal. Zo werd 2022 het jaar van de energiecrisis.

Voor de huurders

In 2022 hebben wij met en voor onze huurders verder gewerkt aan de lijnen die wij in ons Koersplan hebben uitgezet. Over de resultaten die wij boekten vertellen wij in ons jaarverslag. Dat bestaat uit twee delen: het Volkshuisvestelijk Verslag en de Jaarrekening. Vanuit onze kernwaarden dichtbij, doen, dialoog en duurzaam vooruit, hebben wij ons met onze nieuwe naam G&O ingezet voor de doelgroep waar wij het voor doen: voor de huurders. De huurders van nu en de huurders van de toekomst.

Vragen of meer informatie

Heb je vragen naar aanleiding van het jaarverslag of wil je meer weten? Mail dan naar jaarverslag@gooienom.nl

Naar het overzicht