Tevredenheid over dienstverlening
Het Gooi en Omstreken biedt u graag een goede dienstverlening. We willen dan ook graag weten of hier tevreden over bent. Daarom doen wij mee aan een landelijk onderzoek (Aedes-Benchmark 2015) naar de tevredenheid van huurders. Uw mening is hierbij belangrijk!
Uw mening telt!
Heeft u recent een reparatieverzoek ingediend of bent u pas verhuisd naar of uit een woning van Het Gooi en Omstreken? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden door enquĂȘteurs van onderzoeksbureau USP om een paar korte vragen te beantwoorden.
Wanneer wordt er gebeld?
De beltijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.30 tot 21.15 uur en zaterdag van 10.00 tot 19.00 uur. Wij hopen dat u meewerkt aan het onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.
Waarom dit onderzoek?
Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke benchmark over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door USP marketing consultancy in samenwerking met KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. Aedes, de branchevereniging voor corporaties, is opdrachtgever voor dit onderzoek.
Meer informatie
Voor meer informatie kunt u het antwoord op veel gestelde vragen raadplegen.
Heeft u aanvullende vragen? Neemt u dan contact met ons op via 035 672 66 99.