Nieuwsarchief
Woningcorporatie G&OWoningcorporatie G&O
Kletslijn en belservice voor bewoners
Woningcorporatie G&OWoningcorporatie G&O

Kletslijn en belservice voor bewoners

Door de coronacrisis en de daaropvolgende maatregelen zijn veel bewoners nu aan huis gebonden. Daarom komen al onze collega’s in actie met het openen van de ‘Kletslijn’. Op (035) 672 66 99 staan onze collega’s elke werkdag tussen 15:00 uur en 16:00 uur voor bewoners klaar voor een gezellig praatje of wat afleiding.

Hoe werkt het?

Bewoners met zorgen, vragen of gewoon voor een gezellig praatje kunnen ons elke werkdag bellen op (035) 672 66 99. Tussen 15:00 uur en 16:00 uur staat een groep collega’s klaar om hen te woord te staan.

Belservice

Daarnaast benaderen we zelf bewoners die niet digitaal actief zijn. Voor hen is het waarschijnlijk een grote drempel om zelf contact op te nemen. Door deze aanpak vergeten we niemand!

Praatje of een boodschap

Het doel van deze telefoongesprekken is om bewoners het gevoel te geven dat ze er niet alleen voor staan. We steken ze een hart onder de riem door een praatje te maken. Ook is het tijdens het gesprek de bedoeling om uit te vinden of er meer hulp nodig is naast alleen een praatje. Bijvoorbeeld boodschappen of medicijnen ophalen.

Lijst met hulpinstanties

Onze medewerkers zijn voorzien van een lijst met hulpinitiatieven per gemeente waar zij bewoners naartoe kunnen verwijzen, of waar ze met instemming van de bewoner iemand kunnen aanmelden voor hulp. Hierover zijn ook afspraken gemaakt met bijvoorbeeld Versa Welzijn in Hilversum.

Meer informatie of vragen

Neem bij vragen of onduidelijkheid contact met ons op via info@gooienom.nl of bel naar (035) 672 66 99.

Naar het overzicht
x