

Een wijziging van het rekeningnummer dien je schriftelijk en ondertekend aan ons door te geven. Betaal je via automatische incasso? Neem dan contact met ons op want er moet dan een nieuwe machtiging afgegeven worden.
Nee, per 1 juli 2018 kan je niet meer met contant geld betalen op ons kantoor in Hilversum. Het kost ons maandelijks veel geld en tijd om deze contante betalingen juist te verwerken. Daarnaast willen wij met het oog op de veiligheid liever geen contant geld meer in ons kantoor hebben. Je kunt nog wel steeds pinnen met de pinpas.
Als G&O de huur niet van jouw rekening heeft kunnen incasseren, dan ontvang je een herinnering. Je kunt dan zelf de huur alsnog aan ons overmaken.
Nee. Als de automatische incasso niet gelukt is dan ontvang je een brief. Je dient dan zo spoedig mogelijk zelf de huur te betalen. Na herhaaldelijk storneren wordt de incasso stopgezet.
Wij zijn gestopt met het versturen van acceptgirokaarten. Je kunt de huur zelf overmaken op IBAN: NL 77 INGB 000 27 95 047 t.n.v. Het Gooi en Omstreken te Hilversum. Vermeld altijd het contractnummer bij de betaling. Jouw contractnummer vind je in het huurcontract. Ook kan je van ons een Ideal link via email ontvangen. Hiermee kan je via Ideal rechtstreeks de huur betalen.
Het IBAN waar je de huur naar kunt overmaken is NL 77 INGB 000 27 95 047 t.n.v. Het Gooi en Omstreken te Hilversum. Vermeld altijd het contractnummer bij de betaling. Jouw contractnummer vind je in jouw huurcontract.
De specificatie van de huur kan je terugvinden in het huurcontract. De huur wordt jaarlijks aangepast per 1 juli, je ontvangt dan een nieuwe huurspecificatie. Het is van belang dat je deze goed bewaart. Als je bijvoorbeeld in aanmerking komt voor kwijtschelding van belasting, dan wordt hierom gevraagd.