Onze medewerkers

'Zo kunnen we onze huurders nóg beter van dienst zijn'

Sinds 2023 zijn de afdelingen Servicedienst en Receptie samengevoegd tot G&O Service. De medewerkers werken sinds die tijd als één team om de huurders beter te helpen. In dit interview vertellen Daniëlle Esser en Jolanda van Eck van G&O Service over deze verandering. En wat de voordelen voor huurders zijn.

Daniëlle: ‘Het combineren van de afdelingen was een grote stap voor ons. Maar we zijn er blij mee, want het maakt ons werk lekker afwisselend. Zo helpen we op het ene moment een huurder met een reparatieverzoek. En het andere moment geven we de sleutels aan iemand die een woning wil bekijken. Maar het fijnste is toch wel dat we onze huurders nóg beter van dienst kunnen zijn.’

Huurders sneller helpen
Betere dienstverlening, daar draait het om. Door de afdelingen samen te voegen, worden huurders sneller en beter geholpen. ‘Eerst moesten huurders contact zoeken met verschillende afdelingen voor vragen’, legt Jolanda uit. ‘Voor een reparatieverzoek belden ze de Servicedienst. En voor overige
vragen naar de Receptie. Maar door desamenvoeging hebben we één groot team dat bijna alles kan regelen.’

‘Met één groot team kunnen we nu bijna alles regelen’

Klantportaal Mijn G&O
Ook de digitale diensten van G&O worden verbeterd. Zo iis onlangs een pilot voor het klantportaal ontwikkeld. Daniëlle vertelt: ‘Het klantportaal is een persoonlijke website van de huurder en heet ‘Mijn G&O’. Huurders kunnen hierop makkelijk informatie vinden en reparatieverzoeken aanvragen. Dit maakt contact makkelijker. Momenteel testen we het klantportaal met een aantal huurders. We streven ernaar het volgend jaar voor alle huurders beschikbaar te maken.

Aangepaste openingstijden
Sinds 1 mei zijn de openingstijden van G&O Service en de afdeling Huurincasso aangepast. We zijn geopend van half 9 tot 12 uur 's ochtends en van 13 uur tot 16 uur 's middags. En dus gesloten tussen 12:00 en 13:00 uur. In dat uur zijn we ook niet bereikbaar via de telefoon. Langskomen kan als je een afspraak hebt. ‘Ook deze tijd gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren,’ legt Jolanda uit, ‘want in dat uur beantwoorden we bijvoorbeeld mails of verwerken we reparatieverzoeken.’ ‘Na de middagsluiting zijn we weer volledig beschikbaar om huurders te helpen’, voegt Daniëlle toe.

Tevredenheid van huurders staat voorop
‘Samen kunnen we meer bereiken,’ zegt Jolanda. ‘We zijn vastbesloten om onze huurders nóg beter van dienst te zijn. Hun tevredenheid staat voorop bij alles wat we doen. Met enthousiasme kijken we uit naar de toekomst en de mogelijkheden die voor ons liggen.’

 

 

 

Woningcorporatie G&O

Verhalen uit het Gooi en Omstreken

Het laatste nieuws

Meer nieuws
x