Nieuwsoverzicht
Woningcorporatie G&OWoningcorporatie G&O
Jaarverslag 2020: SamenWonen doen we met elkaar!
Woningcorporatie G&OWoningcorporatie G&O

Jaarverslag 2020: SamenWonen doen we met elkaar!

Het is zover: ons jaarverslag staat online! Met trots presenteren wij u hierbij de resultaten die wij in 2020 behaalden in Baarn, Blaricum, Bunschoten, Gooise Meren, Hilversum, Laren en Wijdemeren. We kijken terug op een bewogen jaar. Aan de vooravond van de lente van 2020 werden we overspoeld door de coronapandemie. We hebben gezocht naar wat er nog wél kon, in plaats van ons neer te leggen bij wat niet meer mogelijk was. Wij wensen u veel plezier met het lezen van ons jaarverslag.

Een verkort boekje per gemeente

Ook dit jaar maakten wij korte boekjes, waarin u in één oogopslag de belangrijkste feiten en cijfers uit 2020 voor uw gemeente ziet.

Online versie met video's

Nieuw dit jaar zijn de toevoeging van leuke video's van collega's. Zo komen onder andere onze verhuurmakelaar, wooncoach en sociaal projectleider in beeld om te vertellen over hun werk in het afgelopen jaar.

Winactie: vind de gouden sleutel!*

Dit jaar is er 1 gouden sleutel verstopt in ons jaarverslag. Zoek daarom goed in de online versie, de verkorte boekjes, het volkshuisvestelijk verslag of de jaarrekening. De eerste 3 vinders van de gouden sleutel winnen een mooi insectenhotel. Gevonden? Mail dan gauw uw contactgegevens en de plek van de sleutel naar jaarverslag@gooienom.nl.

*Door deelname aan de betreffende winactie gaat de deelnemer akkoord met de algemene voorwaarden winacties.
Naar het overzicht